Passa ai contenuti principali

Variedades del Español - Gallego (Lucía Galimberti y Victoria Martínez)








CONVERSACIÓN EN GALLEGO:





TRANSCRIPCIÓN DE LA CONVERSACIÓN:


-Como foi o teu exame de galego onte?

-Bastante bo. Creo que cometín un erro no exercicio 5. E ti?

-Todo ben! Gústamea linguaxe. Pola contra, odio as Matemáticas. Son terrible.

-As matemáticas parécenme unha clase aburrida, a verdade. Porén, non tanto como a Historia.

-Creo que é fascinante saber o que fixeron os nosos antepasados.

-Cal é a túa materia favorita?

-Historia da música: éncantame a música! E por iso a súa historia paréceme moi interesante. E o teu?

-Inglés, pero tamén Física. Ambos son o meu punto forte.

-Oh. Son terrible falar outros idiomas. De feito, tanto en inglés como en italiano teño unha media de seis.

-De verdade? Eu, nove en inglés e oito en italiano. Aínda que a miña mellor media está en Debuxo Técnico: é moi fácil para min.

-Vexo que es un bo estudante. Seguro que intentas moito.

-Sí, de feito, quero entrar nunha boa universidade. Vou estudar Xornalismo no ámbito científico.

-De verdade? Fascinante! Aínda non sei o que quero estudar. Pásome un pouco preguiceiro pensando niso.

-Non ir á universidade sempre é unha opción.

-Seino, pero meus pais queren que vaia. De todos os xeitos, probablemente acabarei estudando algún programa relacionado coa música. Podería chegar a gustar.

-Deséxote o mellor!

-Grazas. Espero que todo vaia ben cos teus plans.

- Eu marcho, teño que estudar para a proba oral de Xeografía.

-Ben. Vou revisar as miñas notas. Vémonos.




TRADUCCIÓN DE LA CONVERSACIÓN:


-¿Qué tal te fue el examen de Lengua ayer?

-Bastante bien. Creo que me equivoqué en el ejercicio 5. ¿Y a ti?

-¡Bien! Me gusta Lengua. En cambio, odio Matemáticas. Se me da fatal.

-A mí Matemáticas me parece una clase aburrida, la verdad. Sin embargo, no tanto como Historia.

-Yo creo que es fascinante saber lo que hacían nuestros antepasados.

-¿Cuál es tu asignatura favorita?

-Historia de la Música: ¡me encanta la música! Y por eso su historia me parece muy interesante. ¿Y la tuya?

-Inglés, pero también Física. Ambas son mi punto fuerte.

-Vaya. A mí se me da fatal hablar en otros idiomas. De hecho, tanto en inglés como en italiano tengo una media de seis.

-¿De veras? Yo, de nueve en inglés y de ocho en italiano. Aunque mi mejor media es en Dibujo Técnico: me resulta muy fácil.

-Veo que eres un buen estudiante. Seguro que te esfuerzas mucho.

-Sí. De hecho, quiero entrar en una buena universidad. Voy a estudiar Periodísmo en ámbito científico.

-¿En serio? ¡Fascinante! Yo no sé aún lo que quiero esudiar. Me entra un poco de pereza al pensarlo.

-No ir a la universidad es siempre una opción.

- Lo sé, pero mis padres quieren que vaya. De todos modos, probablemente acabaré estudiando algún programa relacionado con la música. Podría llegar a gustarme.

-¡Te deseo lo mejor!

-Gracias. Yo espero que todo salga bien en tus planes.

-Me voy, que tengo que estudiar para el examen oral de Geografía.

-Muy bien. Yo voy a revisar mis apuntes. Nos vemos.


Commenti

Post popolari in questo blog